A mi történetünk

A Klímában otthon azért jött létre, hogy helyszíni műszaki támogatást nyújtson a klímája meghibásodásának esetén vagy üzemeltetés során fellépő hibajelenségek során.

Üzemeltetői központunkban magasan képzett munkatársaink dolgoznak, a legújabb digitális technológiákat alkalmazva, a legjobb ügyfél-szolgálati élményt nyújtva. Muszáj, különben nem tudtuk teljesíteni ügyfeleink és vásárlóink elvárásait.

Elkötelezett munkatársaink, valamint nagy tapasztalattal rendelkező és képzett technikusaink készen állnak a segítségnyújtásra. A Klímában otthon ügyfeleink több ezer klímaberendezését és Hőszivattyúját javította, karbantartotta és telepítette már. Egyike vagyunk azon kevés nagy tapasztalattal és képzettséggel rendelkező országos klíma- és hőszivattyú berendezés- szereléssel , -javítással és -szervizzel foglalkozó cégeknek, akik garanciát biztosítanak az elvégzett munkájukra.

klima

Rólunk

Sok megrendelőnk elégedett a szolgáltatásainkal, mert garanciális munkavégzést biztosítunk megfizethető árakon. Képzett technikusaink magyarországi kiterjedő hálózata azt jelenti, hogy tudjuk javítani, szervizelni, telepíteni és karbantartani fűtési és hűtési rendszereit. Szakembereink minden típusú és márkájú fűtő- és légkondicionáló egységgel dolgoznak, beleértve a párologtató hűtőket, az osztott rendszerű légkondicionálást, a légcsatornás hűtést, a légcsatornás fűtést és az összes többi fűtési és hűtési rendszert .

klima

Mit csinálunk?

Szerviz és megelőző karbantartás

 

Üzemzavar elhárítása és javítás

 

Telepítés , esetlegesen leszerelés

 

Üzembiztonsági felülvizsgálat

 

Teljes körű tisztítás

 

Áthelyezés

klima

Áraink

A Klímában otthon könnyen érthető és megfizethető árakkal rendelkezik . Nincsenek rejtett díjak, mellébeszélések vagy percdíjak. Könnyen követhető árlistánk az Önnek megfelelő szolgáltatásokról és az egyszerű árazás azt jelenti, hogy nincsenek rejtett költségek vagy kellemetlen meglepetések.Büszkék vagyunk a gyors és megbízható, aznapi javításokra is. Már aznap foglalhat helyi és engedéllyel rendelkező technikusaink egyikénél időpontot. Munkáinkra garanciát vállalunk , mivel munkatársaink már évek óta velünk vannak, és gyorsan és megbízhatóan tudják nyújtani az Ön által kért garanciális vagy nem garanciális szolgáltatást. Tekintse meg könnyen követhető árképzési struktúránkat az árképzési oldalon, vagy hívjon minket a +36-70-660-33-34-es telefonszámon , ha többet szeretne megtudni egyszerű árképzési stratégiánkról.

klima

Miért válasszon minket

A mi stratégiánk

Mi vagyunk Magyarország egyik legnagyobb országos klíma- és hőszivattyú szakértője. Több éves tapasztalattal rendelkezünk ügyfeleink kiszolgálásában és megelőző karbantartásában , meghibásodásában és javításában , valamint az összes főbb márkájú klímaberendezések és hőszivattyúk telepítésében . A Klímában otthon bizonyítottan nagy számban sikeresen végezi el a munkát az ügyfelek megelégedésére. Soha nem vagyunk szabadságon vagy túl elfoglaltak más munkával. Ezért szinte mindig a rendelkezésére állunk. Engedéllyel rendelkező és teljes körűen biztosított technikusunk vannak.

A mi biztosítékunk

Ezen túlmenően teljes kényelméért és nyugalmáért a kivitelezésre garanciát is vállalunk. Ritka esetekben, ha úgy találjuk, hogy rendszerének javítása túl költséges, és új klímaberendezésre van szükség, készítünk Önnek árajánlatot egy új rendszer szállítására és telepítésére az Ön jóváhagyása után. Ha elfogadja az árajánlatot, a kezdeti előleg megfizetése után, szinte azonnal el tudjuk végezni a munkát (a gépek beérkezése után, ha esetlegesen nincs raktárunkon az adott típus). Így nem kell hiányt szenvednie a fűtésben vagy a hűtésben. Mert számunkra az ön kényelme a legfontosabb.

Kereskedelmi feltételeink

Megértjük, hogy iparágunk nagyon dinamikus és versenyképes lett, és Önnek kivételes dolgokat kell tennie annak érdekében, hogy ügyfelei elégedettek maradjanak, és visszatérjenek. Történelmileg azt láttuk, hogy a nagyvállalatok csődöt mondanak a rossz kereskedési feltételek miatt, mert nem tudnak alkalmazkodni a változó trendekhez, és nem tudják ezeket a vásárlói elvárásokhoz igazítani. Mi az ügyfeleinket helyezzük magunk elé és ezen a jövőben sem kívánunk változtatni. Minden esetben az Ön kívánságait próbáljuk teljesíteni a lehetőségekhez és az adott körülményekhez képest. Ön nélkül soha sem döntünk és végzünk el munkát.

Személyre szabjuk

A Klímában otthonnál mindannyian figyelmesek és rugalmasak vagyunk, nagyra értékeljük a nekünk adott visszajelzéseket. Alkalmazottaink magasan képzettek, és megértik az elégedett ügyfelekhez vezető “rögös út”-át haladó komplex feladatokat. Arra törekszünk, hogy minden esetben az Ön döntése legyen az elsődleges és ezért csak olyan intézkedéseket teszünk, amik az Ön elégedésegéhez vezet.  Annak érdekében, hogy ügyfeleink számára átláthatóságot biztosítsunk, gyors értékelések és piaci versenyképes árajánlatok készítésével. Mivel árazási modellünk könnyen érthető és elfogadható ezért az ügyfeleink minden évben visszatérnek megelőző karbantartásra vagy javítás elvégeztetése céljából. Külön csapatunk van az ügyfelek panaszainak megoldására, és minden benyújtott kérést sürgősnek tekintünk. Ügyfeleink e-mailt küldhetnek nekünk a szerviz@klimabanotthon.hu címre .

Miért mi vagyunk a vezetők?

Szigorú belépési szabályzatunk van, amely a legjobb embereket választja ki csapatunkhoz. Kivételesen keményen dolgoztunk, hogy megállapodjunk Magyarország három legnagyobb vállalatával, és most ezt az elkötelezettséget kínáljuk Önnek. Számos digitális technológiát használunk annak érdekében, hogy minden egyes munkát az Ön megelégedésére végezzünk optimálisan.Megkülönböztetünk magunkat a megbízhatóság, a tapasztalat és a megfizethetőség tekintetében. Már régóta jelen vagyunk, következetesen a legmagasabb színvonalon kell teljesítenünk, és

8 ok, amiért a Klímában otthon mellett dönts

  • Teljesen minősített, engedéllyel és biztosítással rendelkezünk
  • Megfizethető és megbízhatóak vagyunk
  • Minden jelentősebb márka szakértői vagyunk
  • Országos szolgáltató
  • Nincs túl kicsi vagy nagy munka a számunkra
  • Kivitelezési garancia: mindig garanciával végezzük a munkáinkat
  • Barátságos, profi és segítőkész személyzet készséggel fogadja hívását
  • Klíma és fűtési szolgáltatások teljes körű

Partnereink

Partnerei vagyunk Magyarország legnagyobb importőri csoportjának. Ezek a kapcsolatok jól kiépültek, és szakértelmünkre támaszkodnak. Ez a fajta munka nagy tapasztalattal és gazdag tudással is szolgál számunkra, amelyekhez visszatérhetünk, amikor felmérjük és diagnosztizáljuk problémáját.

Mit mondanak az emberek

Tisztelt vásárlóink ​​mindig boldogok és elégedettek. Olvassa el , mit mondanak rólunk az emberek, és ha elégedett, hívjon bátran a +36-70-660-33-34-es telefonszámon .

Tapasztalt munkatársaink és teljesen képzett technikusaink készen állnak a segítségnyújtásra, amikor a legnagyobb szüksége van ránk. Hívjon minket most a +36-70-660-33-34- es  számon

klima

Engedélyek és biztosítás

Nagyon komolyan kezeljük a vállalatirányítást. Iparunk jó okkal erősen szabályozott. Olyan dolgokkal dolgozunk, amelyek ölni tudnak vagy erősen környezetkárosító hatásúak. Az elektromos áram, a gáz, a magasságok, a súlyok stb. mind halálosak, ha nem megfelelően kezelik őket.

A Klímában otthon duplán biztosít ezen a nagyon fontos területen. Teljes körű engedéllyel és biztosítással rendelkezünk az általunk végzett munka típusára és jellegére vonatkozóan. Ezenkívül minden helyszíni technikusunk hasonlóképpen teljes körű biztosítással és engedéllyel rendelkezik az általa végzett munka típusára és jellegére vonatkozóan.

A Klímában otthon rendelkezik az előírásoknak és a hatóságoknak megfelelő  F-gáz ügyfélazonosító:1000000057679 engedéllyel . Bárki, aki légkondicionáló berendezéssel vagy hűtős rendszerrel dolgozik, hűtőközeg-kezelési engedéllyel kell, hogy rendelkezzen. Ez azt jelenti, hogy mindenkinek, aki fluor-szénhidrogén hűtőközeget vagy egy hűtő- vagy légkondicionáló rendszer bármely olyan alkatrészét kezeli, amely a hűtőközeg kibocsátását kockáztatja, rendelkeznie kell a megfelelő képesítéssel. A fluor-szénhidrogén tapasztalat nélküli kezelése veszélyes az Ön és egészsége, valamint a környezet káros veszélyei miatt.

Rendelkezünk továbbá elektromos vállalkozói engedéllyel, más néven regisztrált elektromos vállalkozókkal, így  elvéghezvihetjük a telepítés során fellépő elektromos munkákat. 

A Klímában otthon mellett a társaság rendelkezik minden szükséges engedéllyel és biztosítással. Minden technikusunk teljes körű engedéllyel rendelkezik a szükséges munkák elvégzésére. Gondoskodunk arról is, hogy ezeket betartsák, beleértve az egyéb munkaspecifikus követelményeket is, mint például a magasban végzett munka ami elengedhetetlen egyes projektekhez. Technikusaink az összes főbb márka szakértői, és rendszeres kapcsolatot tartunk fenn az importőrökkel, hogy biztosítsuk a garanciális igényt és az alkatrész támogatást.

A cégvezetést az itt elmondottakon túlmenően nagyon komolyan is vesszük. Van egy házon belüli megfelelőségi csapatunk, amelynek célja, hogy lépést tartson a jogszabályi változásokkal minden olyan joghatóságban, amelyben tevékenykedünk. 

klima

Kivitelezés és időbeni garancia

Kivitelezési garancia

Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a legjobb minőségű kivitelezést és a legmagasabb szintű vevői elégedettséget biztosítsuk. Remek csapatunk ül a telefonok mögött, hogy mindig segítsen Önnek, mi minden ügyfelünknek garanciát biztosítunk. Ez azt jelenti, hogy ha elégedetlen valamelyik szolgáltatásunk minőségével, egy másik megfelelő időpontot egyeztetünk az újabb felülvizsgálatra , és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megoldjuk azt a problémát, amelyet eredetileg jelzet nekünk. Ez a garancia nem terjed ki az új alkatrészekre vagy a kiegészítő munkákra, de kitartunk az eredeti körben elvégzett munka mellett, és ha nem elégedett, azt jelezze felénk, mert mi nagyon keményen dolgozunk az adott helyzet orvoslásán.

Időbeni garancia

Tudjuk, hogy az időd fontos, és soha nem akarjuk, hogy várakozz. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy megfeleljünk az Ön elvárásainak. Ha nem vettük fel Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk egy későn megjelenő technikus hollétéről, az „Isten cselekedetének” kizárásával (azaz a rajta kívül álló dolgok és elháríthatatlan események kizárásán kívül).  Teljes vagy részleges jóváírást fogunk alkalmazni a számláján.


Tekintse meg visszatérítési szabályzatunk oldalát a visszatérítések működéséről. Tisztességes és ésszerű visszatérítési politikát alkalmazunk. Tudjuk, hogy ez egy szürke terület lehet. Évente több ezer ügyfelünkről gondoskodunk, akik maximálisan elégedettek a támogatásunkkal. Ritka esetekben azonban, különösen meleg vagy hideg időben, mindenki feszültebb lesz. Az a véleményünk, hogy ha ideges, szeretnénk kijavítani, és megkérdezzük, hogyan tehetjük ezt meg a legjobban, és együttműködünk Önnel az ok és a megoldás meghatározásában, és szükség esetén részleges vagy teljes visszatérítést biztosítunk. A lényeg az, hogy boldog és elégedett ügyfeleink legyenek ; ez az oka annak, hogy megalakultunk.

Árgarancia

Ha valahol olcsóbban találja meg az oldalunkon szereplő terméket és azt jelzi nekünk e-mailben képpel vagy linkel igazolva, akkor mi azt felülvizsgáljuk és ha azt valósnak találjuk, akkor az igényelt terméket az igazoltan kedvezményesebb áron értékesítjük önnek.
Mert nekünk az ön elégedettsége számít nem pedig a hatalmas nyereség!

klkima

Tisztességes visszatérítési politika

A rossz visszatérítési, problémakezelési irányelvek azt tükrözik, hogy Más hogyan szeretne bánni veled. Úgy érzed, hogy van olyan cég aki csak ki akar csalni egy kis pénzt belőled. Soha nem akarjuk, hogy ügyfeleink így érezzék magukat, ezért visszatérítési szabályzatunk egyszerű: Ha bármilyen okból elégedetlen a Klímában otthon szolgáltatással, csak írjon nekünk egy e-mailt a szerviz@klimabanotthon címre, és a lehető leghamarabb rendezzük az esetleges nézeteltérést, problémákat. vagy töltse ki a mi

Ügyfélpanasz-űrlapunkat a lap alján az Ügyfélpanasz bejelentése gomb rákattintásával tuja kitölteni és elküldeni számunkra.

Példák az általunk nyújtott teljes visszatérítésekre.

  • Ha a technikusunk nem jelent meg a várt időpontban, visszafizetjük az előleg teljes árát, ne aggódjon még aznap utaljuk a számlájára. Vagy egyéb más kellemetlenség, kényelmetlenséget okoztunk önnek és ez írásban jelezte ezt felénk, akkor lehetősége van kedvezmény igénybevételére vagy jóváírásra.
  • Ha előleget fizetett egy szolgáltatásért, és meggondolta magát, mielőtt technikusunkkal egyeztettünk volna, visszakaphatja a pénzét

Példák az általunk nyújtott részleges visszatérítésekre vagy jóváírásokra.

  • Ha technikusunk a megbeszélt időn kívül érkezik meg (ónhibájából), akkor kedvezményt vagy jóváírást kérhet.
  • Ha technikusunk megérkezik az egység szervizelésére, és azt találja, hogy az egység üzemképtelen vagy meghibásodott, akkor árajánlatot adunk a gép újra üzembehehezéséhez szükséges alkatrészekre, és ha elfogadja az árajánlatot, akkor akár már harmadnap (ha az alkatrészek elérhetőek az importőrnél) javítjuk az egységét. Ha még sem mennénk egy héten belül indoklás és értesítése nélkül, akkor jóváírásra tarthat igényt a javítási munkadíjból. Ha garanciás a készülék és javíthatatlanak találta a technikusunk a kiérkezésekekor a kiszállás díjtalan. Abban az esetben kell csak díjat fizetni, ha a hibát külső behatás, körülmény okozta.
  • Ha problémája akadt, és e-mailt írt az ügyfél-szolgálatnak, és több munkanapba telt, mire válaszoltunk, részleges jóváírást biztosítunk önnek.

Kommunikáljon velünk

Az elvégzett munkáról, hozzáállásunkról, egyéb dolgokról szívesen vesszük a mondanivalóját írásban a info@klimabanotthon.hu email címen. Írjon nekünk  és mondja el, mit tapasztalt hogy probléma esetén együtt dolgozunk az ésszerű megoldás megtalálásán.

Panaszfolyamat

Szeretnénk tudni, hogy mit csináltunk rosszul, és hogyan tudjuk a legjobb megoldást vagy támogatást nyújtani

Írjon nekünk az info@klimabanotthon.hu címre
Hívjon minket a +36-70-660-33-34-es telefonszámon
Töltse ki a Ügyfélpanasz ürlapot.

klima

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mit tartalmaz egy teljes-körű szolgáltatás?

A Klímában otthon alapos szervizelést vagy megelőző karbantartást tud nyújtani az egységen a következő teszteléssel és diagnózissal. Egy szolgáltatás a következőket tartalmazza*:

  • Ellenőrzi a hűtőközeg töltet mennyiségét
  • Ellenőrzi az üzemi nyomásokat
  • Megtisztítja a szűrőket és a ventilátorokat
  • Ellenőrzi a légáramlást
  • Ellenőrzi a vezérlőt
  • Teszteli a termosztáto(ka)t
  • Meg olajozza a ventilátor motorját
  • Megtisztítja a rácsot és a burkolati elemeket
  • Ellenőrzi a kondenzvíz-elvezetőket
  • Eltávolítja a szemetet és törmeléket a kültéri egységről
  • Ellenőrzi a beltéri és kültéri egységek általános állapotát
  • Ellenőrzi az elektromos alkatrészeket
  • Ellenőrzi a kompresszor teljesítményfelvételét
  • Megtisztítja az egységeket

*egység típusától függ (fűtő/hűtő/márka/modell stb.).

2. Mennyibe kerül a készülékem javítása?

Nincsenek rejtett költségek, és könnyen érthető árak. A diagnózis és a javítás díja 70.000 Ft Ez lefedi az 1 napi munkavégzést, minden olyan javítást, amelyet ebben a napban el tudunk végezni, és amely nem igényel anyagokat és alapszolgáltatást az egység típusához. Tekintse meg árazási oldalunkat az összes általunk kínált szolgáltatásról és a hozzá tartozó árakról. Soha nem számítunk fel Önnek semmilyen díjat az Ön beleegyezése nélkül, és a további időt vagy anyagokat megbeszéljük Önnel.

3. Hogyan fizethetek a szolgáltatásért?

Egyszerűvé és érintés mentessé tettük. A fizetés a foglaláskor telefonon vagy weboldalunkon a megfelelő űrlap kitöltésével történik. Fizetés pedig átutalással, ezzel megerősíti a foglalását annak időpontjára, és  Ön által megjelölt megfelelő időpontra. A helyszínen készpénzes és kártyás fizetést nem fogadunk el.

4. Milyen gyakran kell szolgáltatást foglalnom?

A Klímában otthon csapata nyomatékosan javasolja, hogy évente szervizeltesse egységeit annak érdekében, hogy minden úgy működjön, ahogy kell, de a kétévente egyszer még mindig elfogadható. A rendszeres karbantartásnak vannak biztonsági okai, de ami fontos, a rendszeres karbantartás meghosszabbíthatja légkondicionálója vagy hőszivattyúja hasznos élettartamát, és komoly bizonyítékok vannak arra, hogy a rendszeres karbantartás a berendezés hatékonyságát is fenntartja, így pénzt takarít meg a villanyszámlájin.

5. Általában mennyi ideig tart egy szolgáltatás?

Egy teljes körű szervizelés, akár egy teljes napig is eltarthat egy géppárnál, amit a fenti szolgáltatási díj tartalmaz.
Egy általános szervizelés (Ennek díját lásd itt) általában körülbelül négy órát vesz igénybe, néha tovább is tarthat, ha a rendszer fokozott figyelmet igényel, vagy ha nehéz a hozzáférés, vagy azt tapasztaljuk, hogy egy alkatrész hibás és cserére szorul. Ezt mindig megbeszéljük Önnel, írásos beszámolót adunk ajánlás és árajánlat formájában megfontolásra. Örömmel térünk vissza, ha ez a helyzet, így piaci kutatást végezhet, és soha nem számolunk fel többet az Ön előzetes beleegyezése nélkül.

6. Mennyibe kerül egy klíma javítása?

Diagnosztizálást és javítást kínálunk 70.000 Ft átalánydíj ellenében. Ez magában foglalja a kisebb sérülések, hibák és általános elhasználódások kijavításának egy napos helyszíni munkáit, valamint a szervizelést, ha az idő engedi. Minden további alkatrészt vagy munkát az első óra során megbeszélünk Önnel, és külön idézzük. Soha nem számítunk fel további időt vagy alkatrészeket az Ön jóváhagyása nélkül. Évente több száz javítást végzünk, és büszkék vagyunk tapasztalatunkra és a gyors és megfizethető javítások menedzselésére. Látogassa meg árképzési oldalunkat, hogy tájékozódjon az általunk kínált szolgáltatások árstruktúrájáról.

7. Miért működik a légkondicionálóm, de nem hűt?

Számos oka lehet annak, hogy a légkondicionáló továbbra is működik, de nem termel hideg levegőt, többek között:

  • Teljesítményproblémák
  • Termosztát problémák
  • Eltömődött szűrő vagy jég keletkezik
  • Eltömődött lefolyó
  • Piszkos kompresszor
  • Kondenzátum légáramlás kapcsoló
  • Alacsony hűtőközeg szint

Lehet ezek közül egy vagy néhány kombinációban. Néhányat saját maga is orvosolhat, de erősen javasoljuk, hogy hívjon fel minket, hogy megbeszéljük a problémát. Tudunk technikát szerezni az Ön számára, és gyorsan diagnosztizáljuk a problémát. Ha ez egy gyors javítás, és kevesebb mint egy óra alatt elvégezhető drága alkatrészek nélkül, akkor tekintse késznek. Egyes esetekben, mint például a hűtőközeg pótlás, teljes feltöltése, cseréje, több időre és anyagra van szükség. Ezt alaposan megbeszéljük és írásos árajánlatot adunk, hogy ne legyenek rejtett meglepetések.

8. Hogyan állíthatom vissza alaphelyzetbe a légkondicionálómat?

Ez kissé bonyolult folyamat lehet, ezért javasoljuk, hogy hívjon minket a +36-70-660-33-34-es számon , és mi végigvezetjük Önt a szükséges dolgokon. Ha légkondicionálása vagy elektromos doboza nehezen hozzáférhető helyen van, vagy veszélyes helyen van a hozzáférése, akkor a legjobb, ha a helyszínen kér egy műszaki szakembert. Általában azonban a következő sorrendben kell visszaállítani a légkondicionálót:

  • Állítsa le a klímaberendezést a termosztáton/vezérlőn
  • Keresse meg a megszakító dobozát
  • Kapcsolja le a hozzá tartozó kismegszakító
  • Várjon 30 másodpercet
  • Majd kapcsolja vissza a kismegszakítót
  • Kapcsolja be újra a légkondicionálót a termosztáton/vezérlőn keresztül

Ha ez nem oldja meg a feladatot, kérjük, hívjon minket, és egyik barátságos munkatársunk ma segít Önnek.

9. Milyen engedélyekkel rendelkezik a cég?

A cég az alábbi plusz szakképzettségeket, engedélyeket szerezte meg eddig.

 

Napi hírek

5362 Tiszaörs, Táncsics Mihály út 50.sz
hirlevel@klimabanotthon.hu
+36-70-660-33-34



    © Copyright by klimabanotthon.hu